i $ \ G U
Vind ons leuk op 9000 Studios

Veelgestelde vragen

Vragen:

  1. Hoe moet ik inschrijven?
  2. Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen?
  3. Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Moet ik een nieuwe account aanmaken?
  4. Vanaf welke leeftijd kan mijn kind deelnemen?
  5. Kan mijn kind samen met een vriendje/vriendinnetje worden ingedeeld?
  6. Is mijn kind verzekerd?
  7. Hoe werkt de reservelijst?
  8. Kan ik inschrijven voor enkele dagen?
  9. Ik twijfel of ik ben ingeschreven voor een bepaald kamp...
  10. Is er opvang voorzien en is die betalend?
  11. Ontvang ik automatisch een fiscaal attest?
  12. Ik heb een in te vullen attest, waar kan ik daarmee terecht?
  13. Wat is de uiterste betaaldatum?
  14. Wat gebeurt er als ik niet betaal?
  15. Houden jullie verloren voorwerpen bij?
  16. Krijgen we nog praktische informatie over een kamp?
  17. Kunnen we genieten van kortingen?
  18. Kan ik een kamp annuleren?
  19. Moet ik een lunchpakket voorzien?
  20. Waar kan ik de foto’s terugvinden?

Antwoorden

1. Hoe moet ik inschrijven?

Wie nog niet in het systeem zit, moet zich eenmailig registreren op de webisite (nieuwe account aanmaken). Van zodra je een account hebt aangemaakt, ontvang je per mail jouw persoonlijke gegevens om in te loggen. Vanaf nu kan je makkelijk  inloggen en inschrijven voor de desbetreffende activiteiten.

top


2. Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen?

Na een inschrijving wordt automatisch een mail verstuurd naar het mailadres dat u opgaf bij de registratie. Nu en dan gebeurt het dat deze mail in uw ongewenst postvak (spam) terechtkomt.

top

3. Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Moet ik een nieuwe account aanmaken?

Neen. U kan uw wachtwoord opnieuw aanvragen door te klikken op ‘wachtwoord vergeten’.
U krijgt dan per mail een nieuw wachtwoord. Wanneer u bent ingelogd, kan u dat wachtwoord steeds aanpassen.

top


4. Vanaf welke leeftijd kan mijn kind deelnemen?

Vanaf 5 jaar (3de kleuterklas)….

top

* Sommige kinderen van 4 jaar zijn vaak rijp genoeg om toch al deel te nemen aan een kampje.  Is uw kindje dus 4 jaar, maar ben je ervan overtuigd dat hij/zij er geen probleem met heeft om te spelen met kindjes van 5 a 6 jaar, dan is inschrijven mogelijk….

top


5. Kan mijn kind samen met een vriendje/vriendinnetje worden ingedeeld?

Dat kan zeker! Op het inschrijvingsformulier is een invulveld voorzien, waar u de namen van vriendjes kan invoeren. Bij de verdeling van de groepen houden we rekening met uw voorkeuren.
Ongeveer een week voor de start van het kamp, sturen we een uitgebreide briefing met daarin oa een groepsindeling. Wanneer we toch iets over het hoofd zouden gezien hebben, wat betreft verdeling van de groepen, kan u ons altijd contacteren. Dan bekijken we of  we alsnog een aanpassing van de groepsindeling kunnen doorvoeren.

Opmerking: Wanneer het leeftijdsverschil met een vriendje/vriendinnetje té groot is (meer dan 2 jaar) kunnen we beslissen om toch niet in te gaan op uw wens, omdat we streven naar homogene groepen.

top

6. Is mijn kind verzekerd?

Elke deelnemer is verzekerd tegen lichamelijke ongevallen. Footinstruct kan niet aansprakelijk gesteld worden tegen schade, verlies of diefstal van persoonlijke spullen.

top


7. Hoe werkt de reservelijst?

Wanneer u na een inschrijving een mail ontvangt dat het kamp reeds volzet is, komt u automatisch op de reservelijst te staan. Van zodra er iemand wegvalt nemen we contact op per mail/telefoon. We contacteren vanzelfsprekend eerst de mensen die het langst op die reservelijst staan.

Uiteraard kan u ondertussen een oplossing zoeken bij andere organisaties. U bent dus niet gebonden aan Footinstruct, wanneer u op de wachtlijst bent terechtgekomen.

top


8. Kan ik inschrijven voor enkele dagen?

We streven naar optimale bezetting tijdens onze kampen. Vandaar dat er niet kan ingeschreven worden voor losse dagen.


Uitzondering:
Het is wel zo dat wij (in tegenstelling tot vele andere organisaties), ook kampdagen voorzien op een aantal feestdagen. Bijvoorbeeld; paasmaandag, of Hemelvaart. Tijdens een kamp met daarin een feestdag is het wel mogelijk om slechts voor 4 dagen in te schrijven. Gelieve dit door te geven per mail (info@footinstruct.be). Wij passen dan de prijs aan.

top

9. Ik twijfel of ik ben ingeschreven voor een bepaald kamp...

Wanneer u bent ingelogd op de website is er een link ‘mijn inschrijvingen’.
Als u op deze link klikt, krijgt u een overzicht van de activiteiten waarvoor u bent ingeschreven.

top


10. Is er opvang voorzien en is die betalend?

Tijdens onze kampen is er opvang van 8u tot 9u en van 16u tot 17u.
Er worden voor deze opvang geen extra kosten aangerekend.

top


11. Ontvang ik automatisch een fiscaal attest?
Neen. Om fiscale attesten te mogen uitreiken, moet je ofwel vebonden zijn aan kind & gezin, ofwel een samenwerking aangaan met de gemeente/stad. Aangezien wij volledig autonoom werken, is Footinstruct niet gemachtigd om deze attesten uit te reiken.

Uiteraard kunnen wij wel formulieren voor de mutualiteit invullen.

top

12. Ik heb een in te vullen attest, waar kan ik daarmee terecht?
Op het einde van elk kamp versturen we een mail met een link. Via die link kan u een gepersonallisseerd attest van deelname downloaden. Met dat attest kan u een tegemoetkoming aanvragen bij uw mutualiteit.

top

13. Wat is de uiterste betaaldatum?

Ten laatste drie maand voor aanvang van het kamp dient het inschrijvingsgeld betaald te zijn.
Schrijft u zich in, minder dan drie maand voor aanvang van het kamp, vragen we u om het inschrijvingsgeld onmiddellijk te betalen na ontvangst van de betalingsuitnodiging.

top

14. Wat gebeurt er als ik niet betaal?
We sturen tijdig een herinneringsmailtje om de betaling in orde te brengen. Indien u niet reageert op onze oproep, zullen wij genoodzaakt zijn om uw kind van de deelnemerslijst te verwijderen..

top

15. Houden jullie verloren voorwerpen bij?
Ja… Tijdens een kamp leggen we elke morgen de voorwerpen (die we de vorige dag hebben gevonden) klaar bij het onthaal.
Na afloop van het kamp houden we de verloren voorwerpen nog een maand bij. Nadien brengen we alles naar een inzamelpunt voor kledij voor de 3de wereld.

top

16. Krijgen we nog praktische informatie over een kamp?

Absoluut! Ongeveer een week voor de start van het kamp ontvangt u een uitgebreide briefing met oa weekprogramma (welke activiteiten gaan door op welk moment), groepsindeling, praktische afspraken (wat mee te brengen) en uitleg over de organisatie van het onthaal op de eerste kampdag.

top

17. Kunnen we genieten van kortingen?
Gezinskorting: Een 3de kind van hetzelfde gezin heeft 10€ korting. De eerste 2 kinderen betalen de gewone kampprijs.

top

18. Kan ik een kamp annuleren?

Dat kan… Wij storten een deel van het inschrijvingsgeld terug na annulatie.
Een overzicht van de kosten na annulatie:

Mét doktersattest
Meer dan 14 dagen voor aanvang van het kamp: 20€

Minder dan 14 dagen voor aanvang van het kamp: 40€


Geen attest
Meer dan 14 dagen voor aanvang van het kamp: 40€

Minder dan 14 dagen voor aanvang van het kamp: 60€


We trekken de annulatiekost af van het betaalde kampbedrag.
Dat verschil storten we terug op uw rekening.

* Bij annulatie tijdens het kamp (niet komen of slechts een deel van de stage) is recuperatie van het inschrijvingsgeld niet mogelijk.

top


19. Moet ik een lunchpakket voorzien?

Ja! De kinderen brengen elke dag hun eigen lunchpakket mee.

’s Middags eten we in een cafetaria in de Blaarmeersen.
Enige vereiste is dat de kinderen elke dag een drankje kopen.
Het verloop/organisatie van dat bonnetjessysteem wordt uitgebreid uitgelegd in de briefing die u ontvangt in aanloop naar het kamp.

top


20. Waar kan ik de foto’s terugvinden?

Tijdens de kampen proberen we zoveel mogelijk foto’s te nemen van de kinderen.
Die foto’s kan je bekijken via onze facebookpagina, of via onze website. (fotopagina).

top